Office manager - sekretarica

Tražim posao od: 60k 17 dec. 18:43 Izbrišite, promenite ili obnovite Vaš oglas
Cena:

-

Lokacija: Beograd
Sektor : Administracija/Ekonomija/Pravo
Kompletna administrativna podrška menadžmentu firme
• Baza klijenata, partnera i podizvođača
• Poslovna komunikacija i korespodencija (telefonom, faksom, mailom, internet)
• Nabavka office materijala i sredstava za rad, kontrola i evidencija troškova
• Pregled i priprema svih poslovnih dokumenata, ugovora, izveštaja, dopisa, kao i klasifikovanje i prezentacija bitnih elemenata menadžmentu
• Sakupljanje podataka i izrada prezentacija, podrška marketingu
• Administracija svih poslovnih dokumenata i korespodencije prema organima državne uprave i institucijama poslovanja u Srbiji
VŠSS, VSS ili SSS - prednost diploma Ekonomskog fakulteta, FON ili Viša Ekonomska
• Odlično poznavanje engleskog jezika, govorno i pisano, dodatan jezik prednost
• Odlično poznavanje rada na računaru, posebno MS Excel (MS Office)
• Odlično poznavanje poslovne korespodencije
• Vozačka dozvola B kategorije (aktivni vozač)
• Odgovorna i savesna osoba, sa smislom za organizaciju. Potrebna sistematičnost u radu, tačnost i pravovremenost
• Izražena preduzimljivost, ambicioznost i samoinicijativa
• Komunikativnost, ljubaznost i snalažljivost
• Sposobnost vešte verbalne i pisane komunikacije
• Spremnost na stalno usavršavanje
• Poverljivost, odmerenost i diskretnost
Prednost kandidatima sa iskustvom od 2 ili više godina
• Mogućnost daljeg napredovanja u kompaniji koja je jedan od lidera u branši
• Odlične radne uslove - rad u timu mladih profesionalaca
• Mogućnost usavršavanja i kontinuiranih edukacija
• Bonuse i nagrade u zavisnosti od pokazanih rezultata
Molimo sve kandidate da svoj CV šalju isključivo mailom, da se o poslovanju firme 60K zainteresuju na linku www.60k.rs kao i da svoj rezime popune adekvatnim informacijama, sa potpunom komunikacijom i odgovarajućom fotografijom, koja je obavezna.
www.60k.bg
Nema posećenih oglasa
Ka vrhu