Da biste mogli da pravite oglase, izaberite i platite pretplatu koja vam odgovara. Takođe možete pogledati ovde "Korisničke postavke" i promenite način plaćanja.
Naslov: Trgovinski menadžment Autor(i): Stipe Lovreta Izdavač: Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu Mesto: Beograd Godina: 2014 Povez: mek Strana: 618 Format: 24 cm Pismo:Latinica Stanje knjige: kao novo - nekorišćeno https://www.facebook.com/blue.silvan.knjige/ tel/viber: 063/17-47-258
Opis knjige: U knjizi se iz različitih uglova istražuju savremeni problemi kojima je preokupiran menadžment trgovinskog preduzeća. Težište je na strategijskom pristupu menadžmentu trgovinskog preduzeća na globalnom tržištu. Autor je veoma široko područje menadžmenta aplicirao na uslove konkretnog trgovinskog preduzeća. Za te svrhe bilo je neophodno da se istraže najnoviji tokovi u teoriji i praksi organizacije, marketinga, finansija i ostalih segmenata menadžmenta. Trgovinski biznis posmatra se i kroz prizmu rešavanja sve složenijih pitanja menadžmenta prodaje. Tako ovo štivo postaje interesantno ne samo za menadžment trgovinskog preduzeća, već i za menadžment prodaje proizvodnog preduzeća i za preduzetništvo u celokupnom tercijarnom sektoru privrede.
Naš sajt koristi kolačiće. Klikom na "Slažem se" ili nastavkom korišćenja sajta slažete se za upotrebom kolačića. Ukoliko se ne slažete, možete promeniti podešavanja u vašem pretraživaču.