Da biste mogli da pravite oglase, izaberite i platite pretplatu koja vam odgovara. Takođe možete pogledati ovde "Korisničke postavke" i promenite način plaćanja.
Prodaja i Upravljanje prodajom, Dejvid Džober i Džef Lankaster
Ovaj obimni priručnik bavi se suštinskim aspektom marketinga: odnosom „lice u lice“ koji predstavlja osnovni vid savremene prodajne prakse. Podeljen je na pet logičkih celina: dimenzije prodaje, tehnike prodaje, prodajno okruženje, menadžment i kontrola prodaje.
Analiza različitih kategorija kupaca približava čitaocu način njihovog razmišljanja i u vezi s tim predlaže adekvatnu marketinšku taktiku. U delu u kome su izložene tehnike prodaje istaknut je značaj lične pripreme i ličnog kontakta, a u poglavlju o prodajnom okruženju ukazano je na važnost institucija i kanala prodaje. Naročita pažnja u najnovijem, šestom izdanju, dostupnom sada i na našem jeziku, posvećena je uticaju koji međunarodno tržište ima za jednu kompaniju. Svako poglavlje upotpunjeno je praktičnom vežbom i uobičajenim ispitnim pitanjima. Idealan udžbenik za studente marketinga i poslovanja, kao i za prodavce na terenu i menadžere prodaje.
ISBN: 86-7102-216-1 Izdavač: CLIO Godina izdanja: 2006 Broj strana: 680
Naš sajt koristi kolačiće. Klikom na "Slažem se" ili nastavkom korišćenja sajta slažete se za upotrebom kolačića. Ukoliko se ne slažete, možete promeniti podešavanja u vašem pretraživaču.