Garsonjere oduvek spadaju u red najtraženijih nekretnina kako kod kupaca pa tako i kod agencija za nekretnine. Često se kupuju kao investiciona nekretnina, tj. za potrebe izdavanja. Tako da prodavci obično prodaju brzo pogotovo ako oglase na Mojtrg.rs
Garsonjere predstavljaju najmanju smeštajnu jedinicu. Garsonjere se najviše koriste od strane studenata, samaca ali postoje i bračni parovi i porodice koje žive u garsonjerama. U različitim krajevima se one različito zovu pa tako kada je reč o turističkim smeštajima često se zovu studiji. Garsonjere se mogu definisati kao stan u malom, sve ono što treba da sadrži jedan stan sadrže i garsonjere samo sa manjim dimenzijama i često bez neke posebne odvojenosti među celinama kako bi se što više sadržaja stavilo na što manji prostor. Iako mnogi ne mogu da zamisle da žive u malom prostoru, pogotovo sa više osoba, postoje garsonjere koje su male kvadrature a koje su izuzetno funkcionalne.
Kada odlučite da prodate stan a to važi naravno i za garsonjere, preporučljivo je pre svega da se raspitate koliko neke druge garsonjere u okolini imaju oglašenu cenu i još bitnije po kojoj ceni se stvarno prodaju. To što neko traži određenu cenu za garsonjere ne znači da će na kraju i da dobiju tu cenu. U zavisnosti koliko brzo želite da prodate garsonjeru postavićete i cenu. Ako vam nije bitno kada ćete prodati garsonjeru već da prodate po dobroj ceni stavićete tržišnu ili veću cenu. Ukoliko želite da prodate brzo, da biste se istakli verovatno ćete morati da oglasite garsonjeru nešto ispod cene.
Pored cene, obratite pažnju i na to kako ste sredili stan. Garsonjere koje su sa ukusom sređene i koje se obraćaju nekoj ciljnoj grupi npr. studentima lakše će pronaći put do kupca. Ili npr. ako se obraćate mladom bračnom paru ili zaljubljenom paru pa da je sredite kao ljubavno gnezdo.
Garsonjere sa lepim slikama i relevantnim opisom će isto imati veći broj interesenata. Napravite da slike budu svetle a možete da razmislite i da napravite kratku video turu kroz svoju garsonjeru.
Poruke
Poruke
Informacije korisnika