Kontaktirajte MojTrg Korisnički servis ukoliko ne možete da pronađete odgovor na Vaše pitanje:
Oglašivači mogu da dodaju dodatne opcije u cilju da učine svoje oglase vidljivijim. Oglašivači mogu da aktiviraju dodatne opcije kako bi njihov oglas bio istaknutiji. Ukoliko želite, možete aktivirati dodatne opcije. Ako ste već aktivirali oglas sa dodatnim opcijama, ali više ne želite da ih koristite, jednostavno možete deaktivirati taj oglas i kreirati novi bez dodatnih opcija. Ukoliko vam je potrebna pomoć, slobodno kontaktirajte naš tim za podršku.
Plaćanje može da se uradi platnom karticom ili preko bankarske transakcije.
Kada odlučite da platite putem kreditne kartice, od vase se traži da popunite inforamcije u vezi vaše kartice kao što su broj kartice, datum isteka, CVV2 broj (poslednje 3 cifre sa poleđine kartice) Sigurnost u vezi plaćanja kreditnom karticom obezbeđuje naš payment provider. Možete platiti Master Cardom ili Visom koja omogućava online plaćanje. Vaši uneti podaci se bezbedno čuvaju i neće biti deljeni sa trećim licima. Prilikom plaćanja platnom karticom, podaci o kartici se automatski čuvaju na vašem Pazar3 nalogu. Da biste uklonili sačuvanu karticu, idite u odeljak „Načini plaćanja“ i kliknite na „Ukloni karticu“. Više o našoj politici plaćanja saznajte ovde: "Pitanja u vezi plaćanja". Iznos će biti naplaćen sa vaše sačuvane kartice. Ukoliko nemate sačuvanu karticu, iznos će biti oduzet sa stanja na vašem računu.
MojTrg.rs nadoknađuje troškove oglašavanja samo u slučaju tehničke ili manipulativne greške od trećih strana. MojTrg.rs ne odgovara za nastanak oštećenja zbog nedostatka informacija u tekstu konkursa. Ukoliko Vaš oglas ne odgovara pravilima oglašavanja sajta MojTrg.rs moći ćete da izmenite oglas.
Poruke
Poruke
Informacije korisnika