Da biste mogli da pravite oglase, izaberite i platite pretplatu koja vam odgovara. Takođe možete pogledati ovde "Korisničke postavke" i promenite način plaćanja.
Naslov: Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima Autor(i): Biljana Hroneos Krasavac, Ivana Prica, Lazar Čolić i Marina Petrović Izdavač: Ekonomski fakultet Mesto: Beograd Godina: 2015 Povez: mek Strana: 346 Format: 24 cm Pismo:Latinica Stanje knjige: kao novo - nekorišćeno https://www.facebook.com/blue.silvan.knjige/ tel/viber: 063/17-47-258
Opis knjige: Knjiga je nastala iz potrebe da se problematika multivarijacione analize približi domaćem čitaocu, posebno sadašnjim i budućim stručnjacima iz oblasti ekonomije i marketinga. Dok je odlično poznavanje ovih metoda i tehnika odavno postalo neophodno kako u svakodnevnom poslovanju tako i u svim oblicima istraživanja, kod nas još uvek ne postoji kritična masa stručnjaka koji njihovu praktičnu primenu dobro razumeju. Knjiga Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima na primerima konkretnih istraživanja objašnjava: kada se koji metod koristi i koji su preduslovi da bi se primenio, koji su njegovi osnovni teorijski postulati, kako se donose zaključci i, posebno, kako se konkretni problemi rešavaju primenom tehnika multivarijacione analize u softverskom paketu SPSS.
Naš sajt koristi kolačiće. Klikom na "Slažem se" ili nastavkom korišćenja sajta slažete se za upotrebom kolačića. Ukoliko se ne slažete, možete promeniti podešavanja u vašem pretraživaču.