Objavljeno: feb 26 2018 04:52

Primena tehnika multivarijacione analize u marketi

Din

Objavljeno: feb 26 04:52
Pregleda: 5
Naslov: Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima
Autor(i): Biljana Hroneos Krasavac, Ivana Prica, Lazar Čolić i Marina Petrović
Izdavač: Ekonomski fakultet
Mesto: Beograd
Godina: 2015
Povez: mek
Strana: 346
Format: 24 cm
Pismo:Latinica
Stanje knjige: kao novo - nekorišćeno
https://www.facebook.com/blue.silvan.knjige/
tel/viber: 063/17-47-258

Opis knjige:
Knjiga je nastala iz potrebe da se problematika multivarijacione analize približi domaćem čitaocu, posebno sadašnjim i budućim stručnjacima iz oblasti ekonomije i marketinga. Dok je odlično poznavanje ovih metoda i tehnika odavno postalo neophodno kako u svakodnevnom poslovanju tako i u svim oblicima istraživanja, kod nas još uvek ne postoji kritična masa stručnjaka koji njihovu praktičnu primenu dobro razumeju.
Knjiga Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima na primerima konkretnih istraživanja objašnjava: kada se koji metod koristi i koji su preduslovi da bi se primenio, koji su njegovi osnovni teorijski postulati, kako se donose zaključci i, posebno, kako se konkretni problemi rešavaju primenom tehnika multivarijacione analize u softverskom paketu SPSS.
Ukoliko ovaj oglas prekrši Pravila Oglasa ili Sigurna trgovina
5
0631747258

Adresa:

Naš sajt koristi kolačiće. Klikom na "Slažem se" ili nastavkom korišćenja sajta slažete se za upotrebom kolačića. Ukoliko se ne slažete, možete promeniti podešavanja u vašem pretraživaču.

Više informacija