Brza i laka prodaja telefona - trikovi za dobar oglas

Prodaja telefona i raznih drugih uređaja, pa i nekretnina, nekada se vršila putem štampanih oglasa i novina. Bilo je dovoljno da redakciji ostavite osnovne informacije o uređaju, i da čekate da neko zaokruži vaš oglas u svojim novinama, pa vas pozove da dogovori kupovinu.

Kada su u pitanju oglasi prodaja mobilnih telefona se uveliko preselila na internet, što je značajno olakšalo i na mnogo načina poboljšalo proces prodaje i kupovine stvari, ali se i sam pristup prodavača promenio. Prodaja telefona preko interneta zahteva postavljanje kvalitetnog oglasa koji će privući pažnju potencijalnog kupca u odnosu na more drugih oglasa, i pružiti sve neophodne informacije kojih je u današnje vreme zaista mnogo.

Koliko internet olakšava proces kupovine uređaja jer pruža pregled fotografija, ocena drugih korisnika i mogućnost prepiske sa vlasnikom, toliko i otežava sve prodavaču, koji ovaj oglas treba da uredi na najbolji način. U nastavku navodimo najvažnija pravila prilikom postavljanja kvalitetnog oglasa na internet, sa kojim će se vaša prodaja telefona ubrzati i završiti pre nego što to očekujete.

Prodaja telefona trikovi i mesto oglašavanja 

Pre nego što počnete sa prodajom, razmislite gde možete postaviti svoj oglas za telefon. Internet, srećom, nudi pouzdane platforme za oglašavanje, na kojima je dovoljno da napravite svoj nalog i postavite dobar oglas za prodaju telefona ili bilo kog drugog uređaja.
Kako napisati oglas za telefon?

#1 Oglasi za prodaju telefona moraju biti jasni i koncizni

Kada otvorite online formu za pisanje oglasa na odabranoj platformi, usredsredite se na najbitnije stvari o telefonu koji prodajete. Najbolji oglas ćete sastaviti ukoliko se stavite u kožu kupca. Dakle, prednost dajte informacijama koje bi vas interesovale da ste u potrazi za telefonom. 

Najbitnije stavke svakako uključuju model telefona, karakteristike memorije, kamere i drugih važnih funkcija. Osim ponuđenih polja koja se odnose na najvažnije karakteristike, u okviru oglasa ćete naći i prazno polje u kome možete da dopišete neke specifičnosti uređaja. Prodaja mobilnih telefona uvek zahteva detaljne informacije, pa sigurno postoji nešto čime možete popuniti i ovo polje.

Na primer, ovde možete navesti čime ste naročito bili zadovoljni tokom korišćenja telefona, ili na šta bi trebalo da se obrati pažnja u nastavku korišćenja. Vrlo je bitno da u okviru oglasa naglasite i koja su oštećenja ukoliko ih telefon ima. Ovu stavku ne posmatrajte kao faktor koji će umanjiti mogućnost prodaje, već kao činjenično stanje koje morate navesti kada su u pitanju polovni telefoni.

#2 Ključne reči kao glavni trikovi za prodaju telefona

Već je poznato da se autori raznih sadržaja na internetu koriste trikovima pri pisanju, jer ljudska psiha prihvata neke sadržaje bolje od drugih. Na primer, naslov oglasa “Prodajem Samsung J5” neće doći do izražaja pored oglasa sa naslovom “Samsung J5 po specijalnoj ceni”. Slične fraze koje ljudi vole da pročitaju su i “još danas”, “telefon kao nov”, “posebna cena”, “specijalna ponuda” i slično.

Osim toga što treba da animirate kupce na ovaj način, trebalo bi da udovoljite i Google pretraživaču. Iako postoje ljudi koji se profesionalno bave prilagođavanjem internet sadržaja za Google, vi ne morate naročito da se zamarate ovom komponentom.

Dovoljno je samo da razmislite šta je to što ljudi kucaju u pretraživač kada žele da kupe mobilni telefon. U najvećem broju slučajeva to su reči poput “prodaja telefona”, “telefoni prodaja”, “polovni telefoni povoljno” i slično, pa se potrudite da ove reči uvrstite u nalov i tekst svog oglasa.

#3 Prodaja mobilnih telefona preko interneta uključuje i fotografije

Trikovi za prodaju telefona uvek uključuju i kvalitetne fotografije. Upravo na njih treba obratiti pažnju možda i više nego na sam tekst oglasa, pa se pobrinite da telefon koji prodajete fotografišete iz svih uglova, tako da se jasno vidi o kakvom je modelu reč, i koje su njegove spoljne karakteristike.

Ponovo se vraćamo na to šta privlači pažnju ljudi na internetu, a u ovom slučaju to su kvalitetne fotografije, sa dobrim kadrovima, kvalitetnim osvetljenjem i neutralnom pozadinom.

Ovo je segment oko koga se zaista vredi potruditi, jer upravo vizuelni sadržaj na internetu privlači, odnosno odbija potencijalnog kupca. Prema tome, mutne fotografije, sa mnogo detalja u pozadini i nejasnim kadrom nisu poželjne kao deo vašeg oglasa.

#4 Stvorite poverenje kod potencijalnih kupaca

Nepoverenje u sadržaj na internetu je dobro poznata stvar, pa bi zbog toga trebalo da vaš oglas učinite pouzdanim. To ćete postići fotografijama, detaljnim opisom proizvoda, kao i kontakt podacima i redovnim odgovaranjem na upite/pozive. Na taj način dajete ljudima do znanja da ste otvoreni za saradnju i potencijalni dogovor oko telefona.

#5 Polovni telefoni podrazumevaju i niz dodatnih pitanja 

Trikovi za prodaju telefona i pisanje oglasa ne vrede mnogo, ukoliko niste raspoloženi da odgovarate na upite potencijalnih kupaca. Kako prodati telefon, a ne pružiti sve informacije koje kupca zanimaju?

Dakle, budite spremni na niz pitanja o uređaju, čak iako je odgovor na neka od njih već sadržan u ponuđenom oglasu. Ljudi često ne čitaju pažljivo tekst, pa pitaju i ono što smatrate suvišnim. Imajte strpljena i odgovarajte na upite, jer ćete samo tako doći do kupca.

#6 Istinit i tačan oglas

Poslednji, ali ništa manje važan faktor je istinit i realan oglas za telefon. Predstavite uređaj u njegovom pravom svetlu, jer će ga kupac kad tad imati ispred sebe, a onda može da nastane neprijatna situacija ukoliko ste na internetu ulepšali sliku uređaja.

Loši trikovi za prodaju telefona - izbegavajte ovakav pristup

Ono što bi trebalo da izbegavate jeste ulepšavanje oglasa po svaku cenu. Naglasite pozitivne karakteristike telefona i stepen očuvanosti, ali objektivno navedite i oštećenja i mane. Kaže se da svaka roba ima svog kupca, pa će i vaš mobilni telefon nekog sigurno zainteresovati. Ovo podrazmeva i realnu cenu telefona, ili eventualno nešto višu ukoliko ste spremni na cenkanje i dogovor.

Takođe, dobar oglas za telefon ne bi trebalo da sadrži suvišne informacije. Dakle, potencijalnog kupca neće zanimati to da ste telefon koji prodajete dobili od supruge, koja ga je namenila za vaš rođendan, a vama se ne dopada jer više preferirate neki drugi model. Dovoljno je napišete koji telefon prodajete i zbog čega, ali ne ulazite u detalje i suviše subjektivne razloge koji se zaista tiču samo vas, i nikog više.

Ukoliko primenite gore navedene savete, imate velike šanse da vaš mobilni telefon prodate brzo i uspešno. Naravno, budite spremni na niz pitanja, upita i neobičnih predloga za zamenu, jer je to sastavni deo komunikacije na platformama za kupoprodaju stvari.

Ka vrhu