Napravite Mojtrg nalog i dobijte 5.000 dinara!

 

Kako napisati oglas - saveti za brzu prodaju


MojTrg platforma korisnicima pruža mesto za postavljanje oglasa i prepoznala je značaj pisanja kvalitetnih, efektnih oglasa. Bilo da je reč o prodaji ili o kupovini određenog proizvoda ili ponudi i tražnji određene usluge - kvalitetan oglas je onaj koji privlači pažnju ciljne grupe i poziva ih na akciju

Ipak, nije svaki oglas jednako kvalitetan, pa samim tim ni ne “radi posao” podjednako dobro. Mnogi koji oglašavaju nešto, sve su svesniji koliko je kvalitetan oglas važan, pa je zato pitanje: Kako napisati oglas? vrlo rasprostranjeno. Istražili smo umesto vas kako se piše oglas koji će biti efektan i dobar, te u narednim redovima možete pročitati vodič za pisanje oglasa koji će sigurno ubediti njegove čitaoce da se odluče za određenu akciju.

Odaberite pravu platformu za pisanje oglasa

Za pisanje kvalitetnog oglasa, važno je prvo odabrati najbolje mesto za njegovo postavljanje. Od izbora mesta samog oglasa, najviše zavisi i sama struktura oglasa. Važno je oglas prilagoditi platformi na koju planirate da ga objavite.

Pisanje kvalitetnih oglasa znatno je olakšano zbog moderne tehnologije 21. veka. Ranije su oglasi bili isključivo u štampanoj formi, često ograničeni na po nekoliko redova. Danas je situacija potpuno drugačija - Internet pruža bezbroj mogućnosti za izgled, formu i sadržinu oglasa. 

MojTrg platforma beleži veliki rast poseta, a preko nje se svakodnevno obavlja kupovina i prodaja najrazličitijih proizvoda, pa predstavlja izvrsno mesto za postavljanje vašeg oglasa.

Nakon odabira platforme na kojoj ćete nakon pisanja oglasa, njega i objaviti, potrebno je da strukturu prilagodite samom prostoru koji vam je na raspolaganju. Vaš oglas za prodaju isticaće se drugim elementima, koje ćemo vam predstaviti u narednim pasusima. 

Kako napisati oglas sa dobrim naslovom?

Kada je u pitanju oglas za prodaju, nije najvažnije da naslov bude zanimljiv i atraktivan. Dobar naslov prodajnog oglasa morao da sadrži konkretnu informaciju o tome šta se prodaje. Naravno, kada proizvod koji se prodaje dozvoljava i ulepšavanje naslova - to možete i da uradite, ali i date osnovnu informaciju. Savetujemo da ne dužite naslov oglasa - oko 5 reči je optimalna dužina.  

Ukoliko, na primer, prodajete dečiju igračku, možete da napišete: Mekana plišana igračka koju će dete obožavati, jer sam predmet prodaje dozvoljava zanimljiv naslov, potkovan i emotivnom komponentom. 

Ipak, ako je reč o prodaji nekretnine, mnogo je važnije napisati konkretan naslov sa osnovnim informacijama i tako privući pažnju: Stan od 50m² u centru grada. 

Ovakav naslov doći će do prave ciljne grupe. Ako isti stan oglasite pod naslovom: Luksuzni stan sa divnom terasom - čitaocima oglasa niste dali najvažnije informacije, pa je vrlo moguće da će ih, nakon što uđu u oglas odbiti kvadratura, mesto ili neka druga odlika stana, a da oni koji su u potrazi baš za stanom od oko 50m², neće ni ući u vaš oglas. 

Pisanje oglasa sa interesantnom uvertirom

Napišite kratak, ali primamljiv uvod u sam oglas. On ne bi trebalo da bude duži od 2, 3 rečenice. Uvedite čitaoca oglasa u ostatak teksta, dajući mu informacije o onome što prodajete, ali na zanimljiviji način od konkretnih specifikacija proizvoda koji ga čekaju u nastavku. 

Prodajem stan od 50m², koji se nalazi u samom centru grada, a ima toliko lep pogled sa prostrane terase, da smo jedva doneli odluku o njegovoj prodaji. Ušuškan, a istovremeno luksuzan - ovaj stan odličan je izbor za sve manje porodice, ili za jednu osobu.

Ovakvom uvertirom, ne samo da ste se simpatičnim komentarom (...jedva doneli odluku...) istakli iz gomile jednoličnih oglasa, već ste sa čitaocima podelili važne informacije o stanu (50m², centar, prostrana terasa), samom ambijentu (ušuškan i luksuzan), pozvali na akciju (odličan je izbor) i naveli ciljnu grupu kojoj se obraćate (manje porodice i jedna osoba). 

Navedite sve važne specifikacije proizvoda u oglasu

Naravno da oglas treba da sadrži sve važne informacije o samom proizvodu koji predstavlja predmet prodaje. Njih navedite jasno, koncizno i taksativno. 

Vodite računa da pisanje oglasa ne obavljate na brzinu, jer ćete neku od važnih specifikacija tako sigurno zaboraviti da navedete. Odvojite na pisanje oglasa dovoljno vremena - tako će specifikacije biti potpune, a sam oglas kvalitetan i efektan. 

Pisanje oglasa završite pozivom na akciju

Sada je vreme da poentirate! Poziv na akciju obavezno stavite na kraj oglasa. Prijatnim tonom napišite kako vas zainteresovani mogu kontaktirati i tako dobiti sve dodatne informacije. 

Ukoliko ste zainteresovani za kupovinu stana, kontaktirajte me na sledeći broj telefona: xxx. U najkraćem roku, dogovorićemo se oko termina opuštenog razgledanja stana - bez ikakve obaveze! Očekujem Vaše pozive!

Sigurni smo da će oglas sa ovakvim završetkom ostaviti mnogo bolji utisak na ciljnu grupu i više njih će uzeti telefon u ruke, nego što je to slučaj sa oglasima bez poziva na akciju ili sa preozbiljnim tonom poziva na akciju. 

Naravno, primer je dat za oglas za prodaju stana, poziv na akciju inače može sadržati i sintagme kao što su: “kliknite na naredni link”, “naručite proizvod”, “kupite artikal”... Sve zavisno od proizvoda koji oglašavate

Proverite da li je oglas pravilno napisan i pošaljite ga na objavljivanje

Na kraju je ostalo samo da proverite gramatičke, greške u pisanju i konceptualne greške. Oglasi koji su napisani sa slovnim ili gramatičkim greškama dokazano odbijaju potencijalne kupce. Zato obavezno na kraju vreme posvetite i tehničkoj proveri oglasa.

Sigurni smo da ste nakon ovog teksta i sami shvatili kako se piše oglas koji će brzo prodati željeni proizvod. Kliknite na objavi, a zainteresovani će vam se sigurno javiti u najkraćem roku!

Ka vrhu